O Mojí misi

PM International je mezinárodní společnost, která se specializuje na výrobu a prodej doplňků stravy, kosmetiky a dalších produktů pro zdraví a krásu. Byla založena v roce 1993 v Německu a od té doby se rozšířila do více než 50 zemí světa. Společnost PM International působí také v oblasti network marketingu a nabízí příležitost pro podnikání a finanční nezávislost prostřednictvím prodeje svých produktů a budování vlastního týmu prodejců.

V České republice máš možnost zapojit se do tohoto podnikání s Mojí misí, týmem nadšených lidí do zdravého životního stylu v čele s Alešem Erbrem. Chceme ti předat naše veškeré know-how a pomoct ti začít vydělávat.

Existuje několik důvodů, proč se zapojit do PM International:

  1. Příležitost pro podnikání: Společnost PM International ti nabízí příležitost pro podnikání a finanční nezávislost prostřednictvím network marketingu. To znamená, že můžeš vyzkoušet produkty společnosti a také budovat svůj vlastní tým partnerů a tím vydělávat peníze.
  2. Kvalitní produkty: Společnost PM International se zaměřuje na výrobu kvalitních doplňků stravy a kosmetiky, které jsou vyrobeny z přírodních surovin. Tyto produkty jsou vyráběny s důrazem na vysokou kvalitu a účinnost.
  3. Podpora a vzdělávání: Společnost PM International poskytuje svým partnerům podporu a vzdělávání v oblasti network marketingu. To může pomoci budovat si vlastní úspěšný byznys. Moje mise ti navíc poskytne know-how v českém prostředí na českou populaci.
  4. Mezinárodní působnost: Společnost PM International působí ve více než 50 zemích světa, což ti dává příležitost pro mezinárodní obchodování a expanzi tvého byznysu.

Moje mise Aleše Erbra, jak to všechno vlastně začalo…

Už devatenáct let buduji byznys v oblasti životního stylu, zdraví a krásy. Dlouhodobě individuálně spolupracuji s lidmi, kteří mají také chuť plnit si své vize. Za ta dlouhá léta jsem se setkal se stovkami lidí, kterým se moje rady vyplatily, a nyní z nich benefitují.

Ne vždy jsem ale byl, kde jsem teď. Od patnácti let jsem se musel postavit finančně na své vlastní nohy. V 19 letech jsem odletěl do Spojených států, kde jsem se snažil vyjít s pár dolary v kapse a začít tam žít. První vydělané peníze jsem investoval do cestování a procestoval svět. Velkou zkušeností pro mne byl Nový Zéland, Japonsko, Švédsko, kde jsem se snažil nějaký čas být a poznat jiné národnosti. Cizina mi obecně přinesla vždy inspiraci, motivaci a ambice, které mne dostaly až na vrchol. Vždy mne ale moje instinkty vedly zpět do České republiky, kde jsem v 25 letech začal budovat své podnikání v síťovém marketingu.

Jenže ani tehdy se mi nedařilo rovnou, musel jsem si k úspěchu najít svou vlastní trasu. Setkal jsem se hlavně s nepochopením ze strany rodiny, jelikož nikdo z nich nebyl angažovaný ve světě podnikání. Nicméně i já sám jsem si byl překážkou. Často jsem sváděl vinu na druhé, když si nechtěli zakoupit můj produkt.

Pak jsem ale objevil příčinu neúspěchu. Byl to způsob, jakým informace lidem podávám. Od tohoto zjištění jsem na sobě začal pracovat a už za 4 měsíce jsem za sebou viděl velký kus práce. Postupem času jsem dosáhl toho, že 95 % práce za mě dělala firma, a já se mohl soustředit na svůj individuální růst. Veškeré ujišťování se, zda to má vůbec smysl, a jestli jdu podle správné strategie, konečně začalo nést kýžené výsledky. Nyní jsem úspěšný jako ti, které jsem jako nezkušený mladík přesvědčoval o svých schopnostech.

V reakci na svou osobní zkušenost vstupuji na český trh s Mojí misí. Tento nápad mi v hlavě zrál sedm let a nyní je čas ho předvést světu. Má moc změnit lidem životy za pomoci strategie, která jim umožní růst jak v profesním, tak i v osobním životě a zdravém životním stylu. Moje devatenáctileté zkušenosti mohou lidem nabídnout klíč k podnikání – veškerou možnou podporu, stabilní zázemí, know-how s jasným manuálem, co a jak, a konečně jasně viditelné výsledky.

U tohoto typu byznysu záleží, kolik svého času a sil tomu dokážete věnovat. Motivace a správné nastavení priorit s tím jde ruku v ruce. Jakmile přejdete ty 3-4 krušné měsíce, nastane pocit toho, že už jste něco dokázali a ten progres už nezastavíte. Máte za sebou kvantum práce, lidí, a hlavně zkušenosti a pořádek v hlavě. Oproti ostatním návodům mám navrch v tom, že jsem si ta úskalí prošel jako jednotlivec. Tady nemusíte mít miliony korun, abyste rozjel úspěšnou kariéru, stačí vám skvělý nekonvenční nápad a investoři se jen pohrnou. Moje mise pro vás bude partnerem, který udělá vše, co je v jeho silách, abyste docílili úspěchu. V klasickém podnikání takové nápady bohužel vždycky končí na hřbitově, jelikož tu bude vždy někdo, kdo má kvalitnější branding a více milionů. Na takové lidi sami nestačíte, konkurence neustále číhá.

I z toho důvodu jsem si dal za úkol zřídit vzdělávací centra v některých městech republiky. Patří mezi ně například Trutnov, Pardubice nebo Olomouc a další… Každé město by měl na starost jeden mnou proškolený člověk, který by dál předával moje vize. Svou strategii bych rád šířil i ve městech z okolí vzdělávacích center.

Co se týče produktů značky FitLine, je to něco poměrně inovativního, co přijde do České republiky poprvé. I přesto jsem přesvědčený, že jsme na to ve společnosti připravení a lidé FitLine uvítají s otevřenou náručí. Osvěta o zdravém životním stylu se stále více šíří a buněčná výživa se za ta léta stala důležitou součástí fitness rutiny. Do Česka tak vstoupí produkt, který je jednoduchý, chutný, plně funkční a za rozumnou cenu.